Just do it!

Just do it!

måndag 28 oktober 2013

Julandet fortsätter...

Ute viner vinden och regnet smattrar mot rutorna. 
Fast jag hör det inte, utan vet det bara. 
För i mitt huvud klingar "Jingle bells" och skickar okontrollerade rörelseanfall mot mina höfter som liksom skuttar till, sådär lagom smidigt och utan att jag vill. 
Vilket ger fortsatt våg (tänk fullsatt Ullevi) mot magen och uppåt, för att sluta vid mina mungipor som genast pekar i riktning glad för att stanna där hela dagen.

Ja mina ljuva, jag älskar att äntligen få packa upp julen ❤

och så bara lite pics från garagets förra jul. 


Puss i dagen och stora kramen ❤
// Goa

15 kommentarer:

Vintagepia sa...

Åhhh...æia va' eg i din Garasje goe Gua...gle'r meg tell å se bilda fra årets jul <3 Stæmninga i bildan dine e så dæili' og dæ e lætt å drømme seg bort...gle'r meg tell å læite fram gammel julepyjnt eg og...og advæin'dtskalænder'n eg laga førr nån år sia :o))) Masse varme klæmma i dagen fra dæ likkje rø'e huse' i skogen i Nord Norge korr snyen e kommen <3 Og du...så gla' eg blæi da eg læsta at din sønn endelig hadde fått seg en bra jobb...ikkje nåkka e be're æinn når ongan har dæ bra !!!

Jennys Vita Villervalla sa...

Så underbara bilder!
Längtar jag också, till advent och jul.
Må så gott!
Kramar!
Jenny

Johanna sa...

Finaste Gua! Jag hoppas att jag och Rickard får till en tur till dig i början/mitten på december! Precis som förra året:)

Kramar Johanna

Anonym sa...

Fantastiske vakre bilder:) skjønner godt at du koser deg med å pakke opp Julen:)
Nydelig
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara och inspirerande bilder!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Hej! Är så nyfiken på din butik och hoppas kunna få maken till att köra inom, nu när vi ändå är i rätt landskap i helgen. :-)
Så nu till den stora frågan: har du öppet imorgon? ( söndag 3/11 )
Hälsningar från Josefin

Goa sa...

Hej Josefin!
Ja Julmys imorgon mellan 11 & 16, VÄLKOMMEN :)
Kram

Husfrøy sa...

Gleder, gleder, gleder meg til jul! Du har så vakre bilder! Nå gleder jeg meg enda mer til jul :)
Ha en fortsatt fin dag!
Hei fra Eva

Ramuan Disfungsi Ereksi sa...

I love combination

obat pelangsing badan sa...

very interesting article with images that are so beautiful

Obat Kuat Pria Perkasa sa...

thank you has been authorized to visit ^^

Obat Kuat Tradisional sa...

thanks have been allowed to visit this blog

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Ramuan Tradisional Untuk Menurunkan Berat Badan sa...

happy Tuesday, permission to share the article

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs