Just do it!

Just do it!

torsdag 22 november 2012

En stjärna lyser så klar...

Hej i dagen mina solar! Ville bara visa lite livstecken..;)
Jag är fullkomligt medveten om min lathet härinne, men så är det bara. 
Hoppas dock det blir bättre med ljusets återkomst, om inte tidigare.
I morse hade jag ett tjejgäng på besök i butiken, så himla kul! Och jag har skuttat lite här och där sen dess och duttat lite. Bland annat, så jular jag, lite försiktigt ni vet... såååå ändlöst trött på mörkret att nu har stjärnorna fått komma upp i fönstren och det känns genast lite ljusare.
Jag är inte alls superinspirerad, utan det får vara lite enkelt i år. Känner mig ganska så mätt på saker just nu, så jag föredrar lugnet och myset. Dofter, smaker och ljus.


-Fast, det ändras säkert när det närmar sig, för jag ÄLSKAR julen..:)


Allt mitt bästa till er alla och tack för att ni ändlöst förgyller mina dagar ❤
Nu ska jag åka och göra något roligt som jag inte gjort på EVIGHETER! 
-och jag är allt lite nervös...:)

Kram och kärlek till er alla 
//Goa

12 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Åka skridskor..? ;))

Gillar din stjärna där i fönstret, skulle inte ha det minsta emot att slänga mig där på schäslongen och bara njuta av livet en stund ♥

Kraaaaaaam
Mia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Här har vi stjärnor i hela huset, blir ju så mycket trevligare då! Fast jag tänder dem till advent...

Kram
Petronella

Anne sa...

I starts to get early here in the states at 4:00 in the afternoon making this my least favorite time of the year! Today it is 60 degrees also which is quite unusual!Beautiful photos! Hope you have a wonderful day!
xx
Anne

hällkulla sa...

Hej!

Du skriver så fint och med en massa värme! Tack, för det! November sätter oss minsann under prövning!! Gillar massor din vikskärm, drömmer om en sådan... Så ifall nu mångårig vill sälja den så är jag väldigt intresserad!

H. Pi som snart sökt igenom hela Finland med ljus o lykta efter en gammal vacker vikskärm.... Börjar tro att de aldrig funnits här i detta land...
Ha det gott! Skall oxå imorgon plocka fram mera ljusstjärnor imorgon

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Nydelig bilde ! ojj nå ble jeg nyfiken på hva du skal ?? Ha en fin kveld !

Anci sa...

Hoppas att det roliga du ska göra blir riktigt bra :)
Min jul kommer nog sent och försiktigt, men inspirationen hittar jag bland annat här.

Kram
Anci

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Sååå fantastisk fint bilde... Love it :)

LissasVita sa...

Tack finaste Gua...vilken dag vi haft och så underbar start i ditt lilla paradis...Som vi skrattat och handlat hela dagen....Ska försöka hinna med ett blogginlägg på lördag om vår fina dag!! Kramen Lisbeth

Willa Wanillan Mirjami sa...

<3 willawanilla.blogspot.com

Fia sa...

Fint har du gjort <3
Inte utan att man undrar vad du ska hitta på...spännande;))
Ha en härlig helg! / Kram fia

Obat Kurus Paling Cepat sa...

article very interesting to observe

Cara Menurunkan Berat Badan Secara Alami sa...

thanks have been allowed to visit this blog .. I really love your blogs