Just do it!

Just do it!

fredag 20 juli 2012

Öppet i Mor Ágústas imorgon lördag och på söndag, mellan 11 & 15 VÄLKOMNA!

Hej mina kära!
Ja, jag är lika flitig här på bloggen som vanligt, sorry!
Tiden liksom bara flyter iväg, på riktigt, för som det har regnat och blåst här...brrr! 
Men då fyller jag den med sånt jag gillar..:))
Ska precis ta tag i något jag bara behöver testa, NU! Kan tillägga att det innehåller färg och pensel. Ni får se sen om det blir bra..:) 


Inget nytt på bildfronten precis, (min kamera får mest samla damm tillsammans med alla övriga saker i mitt hem..;)...så det blir återigen små vyer från min lilla butik, som för övrigt fått små svävande skiljeväggar. Japp, eller typ...blev så sugen på något mjukt såhär mitt i sommaren.


Bästa helgen till er alla mina solar!
-Hoppas ni njuter av livet och tankar själen...

Jag vill passa på att tacka alla er som beställer varor av mig, trots att jag inte har en webbutik!
Åhh, jag blir alldeles glad..:) 
TACK!
KÄRLEK till er alla, where ever you are 
//Goa

19 kommentarer:

Unknown sa...

Gorgeous thing
Have a nice weekend
Mari

Anonym sa...

Wow.... for en utrolig herlig butikk, for det er butikken din eller hjemmet ditt????
Her må man jo bare føle seg velkommen i all den nostalgi, varme og herligheter:)
Skulle gjerne vært innom her ja:)
Ha en strålende helg

Klem Merete

Tinas bo sa...

Härliga bilder från butiken!!!

Ha en härlig helg
Kram Tina

Malin's Hus sa...

Butiken är Fantastiskt!!!!

Kram Malin

Ainosofia sa...

<3

Anonym sa...

Hei igjen:)
Hvordan kommer jeg inn på butikken din???
Finner ikke ut av det:)

Klem Merete
send meg gjerne mail på det
tre-engler2012@hotmail.com

Johanna sa...

Älskar din butik!

Kram Johanna

LissasVita sa...

Vackra bilder som inspirerar....tack! Kramen Lisbeth

Rummet för välbefinnande sa...

Magi i ditt garage <3

sagolikflora sa...

Hej! Va häftigt med tyget du satt upp. Blir liksom spännande att söka vad som finns där bakom o runt omkring, ibland är det bra o skilja av för att allt inte ska servera ögat direkt när det är mycket o titta på. Bra för nyfikna shoppare. Måste besöka din butik nångång. Fast om man kan handla via mail om man ser sånt man vill ha så vore ju det kalas ;-)
. Kram Caroline

Linda sa...

Beautiful space...
:)

Home Bohemia sa...

Hej Goa,

Åhh så KUL det var att komma och hälsa på i butiken. Den är verkligen lika fin som på dina bilder. TACK för din gästvänlighet!! Vi har nu åkt vidare från Skåne till Göteborg. Ikväll mellanlandar vi hemma några nätter innan nästa äventyr:)) Kraam och ha det så så bra:)) Maria

Dette sa...

I like everything you show on the pictures,

Dette

Anne sa...

Everything is ~~Beautiful~~ <3
xx
Anne

Sara sa...

Hittade precis din blogg! Vilken underbar butik du har, så mycket vackra saker! :)
Kika gärna in i min blogg!
Kram Sara

Burlap Luxe sa...

I love everything about your style, wish you were my neighbor so I could visit in person :)
That is if I were invited :)

xx
Have an inspiring week
Dore

Hanna sa...

Å du har så himla fint Gúa!
Synd att det är så långt borta :/

Ha d gott!
Kram Hanna

john sa...

what a lot of beautiful goodies !!! I am always left sighing ! Gail x

Brit sa...

These rooms are so beautiful ! Is it your home (unfortunately I don't speak Swedish) ? Wonderful blog !!! Greetings from France