Just do it!

Just do it!

söndag 22 juni 2008

midsommar/kalas...

Hej mina kära!
Oj, vilken latdag jag har haft...bara suttit och jäst i regnet...är bara heltrött..:)
Alla gäster har åkt hem och det är faktiskt helt ok! Hur roligt det än är med gäster så är det också ganska skönt när allting blir sig likt igen.
Vi hade ett hellyckat midsommarfirande...All glada och vi gladast...Lovely..:)
Det är helt härligt att fira med alla åldrar från ett till sextiotre...vem har hittat på att man inte kan ha roligt tillsammans?!?
Vi åt kallskurit och vi grillade blåbärsmarinerade lammfioler...mumsigt!
Och vi hade tipsrunda och minglade och så dansade vi till klockan halvtre på morgonen, så visst var det kul..;)


dukat till fest...
vitt är bara vackrast...
*H* och pappa vilar en sväng innan alla gästerna kommer...(mamma bakom...*thi,hi*..:)balja full med, i alla fall fem sorters blommor...de hamnade inte under någons kudde..:)och zinkbadkaret fullt med...ja, ni ser jo själva..;)
lite trädgårdsmingel...vädret var med oss...
mera mingel...nu är lammet nästan klart...och vi kan fira min man som fyller år..:)

~~~~~~~***~~~~~~~

detta vackra klot som vi fick får visa dagens mående...ett litet regntår...och det är tillåtet att lata sig..:)visst är det fint!...en underbar present från goda vänner...


Ja, detta blev ett lite annorlunda inlägg...känner mig lite trög i starten, men hoppas det går över! Imorgon ska jag försöka titta in till er...det var verkligen länge sen!
Hoppas i övrigt att ni alla mår väl och att livet leker..:)
Tack för alla varma hälsningar!!!
Ha det bästast till nästa gång...och ta väl hand om er..!
Största kramen...som alltid!!!

22 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

oh vilket party goa! härligt med fest och när en go fest är över få slöa och ha den kvar i hjärtat!!!

varmastekramen lotten

inga Heiddal sa...

Flottar myndir og líka þessi sem þú stalst frá mér :=) en eigðu góða og rólega viku með fjölskyldunni og svo heyrumst við um ferðalagið sem mig dreymdi að þið væruð að fara í ..... og yrði svo vel lukkað!!! kv INGA

Solsjö - Under en vind sa...

Hej vännen!!

Det ser ut som om ni har haft en alldeles underbar midsommar! Så kul med alla bilder av er och allt vackert i din trädgård!

Njut nu av en ny och härlig vecka! Här jobbar jag ett tag till innan jag får skön semestervila...

Ha det gott, kramar!

LOPPISLIV sa...

Vilket härligt party ni haft...härliga bilder som alltid, roligt att se både dig och familjen också. Sådär inkurad i en filt satt vi också utomhus sent på kvällen...thihi...Ha en härlig vecka...nu ska jag strax bege mig på resa genom jobbet...Ha det gott...Kram Paula

My White Cottage sa...

Vilken härlig fest! Så roligt att se alla bilder! Jag hade inte fattat att mannen fyllde år... Hälsa honom stort grattis från oss!!! Igår hade vi också världens slappardag, passade bra när regnet sakta strilade ner utanför... :)

Idag ska nog jag och killarna baka bullar! Imorgon bär det av till Tosselilla med grannflickorna. Måste njuta nu av min sista lediga vecka...

Min varmaste kram till dig!

LantlivsAnette sa...

Åhh du ..vilet firande, vad roligt !!
Och vad roligt att du visar bilder på gästerna och på dig själv..det gillar jag...
Du ser ju hur fräch ut som helst, även om du säger att du är trött...
men aja baja..vad är det jag ser i din hand !! röker du !! jaa..jaa någon last ska man väl få ha ;)
Kram Anette

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!!!
Tackar för dansen...hihihihi...vilket härligt kalas ni verkar ha haft...
pppsst..det är tillåtet att vara lite seg så här efter en hejdundrande fest..*LER*

Kram Nilla
Ps,Badkaret skulle jag kunna hoppa ner i..fniss!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Vilket härligt trädgårdsparty...
Och häliga bilder du har..
mvh linda

hemtrevnad marie sa...

Vilket härligt partaj ni verkar ha haft!!!
Och du ser hur fräsch ut som helst, fast du tycker du är trött!!!
Vackra bilder som alltid!!
ha det så gott!!
kramis

Anonym sa...

Heeej!

Vilken härlig tid du haft och rolig fest. Det finns inget bättre eller sm ger mer energi än att ha trevligt med vännerna.
Nu är batteriet fulltankat och du har ju massor av goa hörnor att slappa och minnas i hihi

Kul att se lite av familjen och dig.

Hos mig är det bara rosor som gäller nu, vännerna får komma hit för jag kan bara inte slita mig.

Jag har jobbat hela midsommar, det var min tur (har varit ledig två i rad) men det har varit helt okey. Jag har tankat lite energi i trädgårde och försökt strö ut lite av den på jobbet.

Må bäst
Kram Lena

Sigga sa...

Kveðja frá Seyðis.

~}*SJÁUMST*}~

Siggs

Elzie sa...

Så härligt att fira midsommar med folk i alla åldrar. Det saknar jag från det mina barn var små och mina föräldrar var pigga. Numera är det vi "gamlingar" som sitter här och ugglar - tills det är dags att gå till jobbet *s*.
Hoppas din trötthet är borta idag.
Kram Elzie

My Lovely Things sa...

Åh så härligt kul det ser ut att ha vart hos er!!

kram anna

Randi sa...

Vilken underbar fest - blåbärsmarinerad lamm - låter helt underbart och spännande! Förstår mycket väl att du nu känner för att ta igen dig. Kul att se alla dina härliga bilder!
Kramizar Randi

Stämningsfullt sa...

Hej!
Oj det verkar ha varit en fantastisk midsommar!! Vad kul :)
Skönt att få vila lite sen och bara vara...
Kram!

MiaMaria sa...

Hej Min Goa!

Härliga bilder från ditt Midsommarfirande....

Kan tänka mig att du är trött efter alla gäster och annat mys.....men du kommer igen!!!!!

HA´nu det så himla gott så hörs vi snart igen!

Kramar/ MiaMaria

Inspiration i vitt sa...

Hej Goa, förstår om du känner dig sliten,
precis som du säger så är det väldigt roligt med stora fester och mycket gäster men det är att skönt när det är över på nåt vis,(speciellt om man ibland är en ensamvarg som tycker om att gå och mörsla för sig själv som jag gör)
Vad söt du är när du sitter inlindad som en kåldolm i ditt täcke.
Fin present du fick av dina vänner,ni verkar ha haft det så kul.
Vet du, det ska komma en stylist och fotograf till mig och petra som har bloggen romantiska hem.
De kommer till mig på fredag,känner mig smått stressad ,är överallt i hela huset och fixar här och där.
Har du nåt bra tips som du kan dela med dig(vet ju att du varit med om detta)
Har dom med sig nåt typ blommor eller saker??
Kram till dig/Ingela B.

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Så fint ni verkar ha haft det. Jag måste bara säga VILKET HEM ni har, WOW!!! Helt i min smak så vackert!

Du ser jätte söt ut, inte alls trött!

Kram Anna

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!
vad roligt att få ta del av er midsommarfest.. så härliga bilder som du visar...
Segt i skallen... är det inte så det ska vara efter en trevlig fest..

Stor kram Ann-Catrin

Jenny Oak Fae sa...

Vad härligt ni verkar ha haft det !

: )

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg!

Kram, Jenny

<3

Lilla Blanka sa...

Hej Goa!

Åh vad kul det verkar ha varit..!
Man kan riktigt känna stämningen på hur festen var bara genom att titta på bilderna..härligt att kunna vistas i eran ljuvliga trädgård...

Skönt att kunna slappa och vila efter en fest och bara mysa i lugn och ro..du ser inte allt trött och sliten ut, du ser så där mysig ut som bara Goa kan göra :)

Kram min söta älva..ha en underbar dag!!!

Mia

Mollys Hus sa...

Hej,
såg ut att ha varit en riktigt mysig midsommarfest. Jättefin blogg du har :)